lørdag den 28. juli 2012

Fine fine Maileg...

Forleden var pigerne og jeg et par dage hos min mor. Vi kørte en tur til Holbæk, som er en ret hyggelig by ned til fjorden med masser af hygge og nogle ret fine butikker. Vi kom forbi den skønne butik 'farvehjørnet' hvor de har alt det fineste interiør og dansk design! Jeg blev fuldstændig (som et lille barn) betaget af deres skønne udstilling med Mailegs fine kaniner og mus, som de havde bygget fine fine huse til af bogkasser, trækasser og med fint tapet (jeg ærgrer mig meget over at jeg ikke havde kamera med og tog et billede)
Lua som ellers ikke er begyndt, at lege så meget med dukker/huse var fuldstændig solgt i den lille kanin med hængeører og den smukke mintgrønne seng, med det fineste sengesæt! Hun sad midt på gulvet i butikken og puttede den søde kanin igen og igen og igen... så den måtte altså med os hjem og hun knuselsker den fine lille kanin, som selvfølgelig har fået en fast plads ved siden af hende i sengen <3

Jeg vil rigtig gerne bygge et fint hus til kaninen og til de fine møbler (som 'vi' ønsker os i 4 års gave) og jeg har allerede ideér til huset, som jeg glæder mig meget til at lave. Gode ideér, tips eller link til billeder af huse som er lavet til Maileg dyrere modtages med kyshånd.








1 kommentar:

  1. Den er super sød, og sengen er da for lækker i den farve. Vi har to kaniner, men ungerne er aldrig rigtig kommet igang med at lege med dem, desværre:(

    SvarSlet