tirsdag den 27. november 2012

Hyggestunder

Den sidste uges tid, har været lidt med blandede følelser. Palma er i en alder af snart 15 mdr. lige blevet kørt ind i vuggestuen, hvilket betyder at jeg skal være helt mig selv nu, i hele 6 timer hver dag. Jeg må indrømme at jeg nyder, at jeg rent faktisk har tid til rengøring, blogging, krea-tid og så har jeg masser af overskud til pigerne når de hentes. I går mistede vi vores kære gamle hund, som vi valgte af aflive efter lidt tids sygdom og dårlige helbreds udsigter for fremtiden :-( Det giver mig en hel del mindre rengøring, da den virkelig sørgede for daglig rengøring til mig. Nu skal jeg så bare vænne mig til at være alene hjemme i vores 200 kvm. store hus, uden min lille vagthund, som passer så godt på pigerne. Begge piger er heldigvis så små, at de ikke rigtig forstår at han er væk. Så det er helt klart K som er mest berørt, da han i sin tid købe den, samt en mere som vi mistede sidste år af kræft.

I sidste uge sendte Kornerup & Co. mig en dejlig pakke chokolade, som jeg har fået lov at teste. Det smagte jo fantastisk og var væk på meget få dage. Jeg var specielt vild med æsken med 16 fyldte chokolader som indeholdte bla. lakrids, mint og kirsebær, deres karameller smager fantastisk af rigtige fløde karameller og lemon samt peppermint pladen var bare helt fantastiske. Lua fik glæden af at prøve chokoladepindene, i en kop varm mælk -det var et hit, selvom hun dog aller helst bare ville spise dem som slikpind ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar