onsdag den 6. november 2013

Julenyhed fra bObles - Larven & Vandrende pinde

Som skrevet i mit indlæg forleden, så stiger vores samling af bObles herhjemme - til stor glæde for tøserne!
Det nyeste produkt pigerne er fået, er dette års store julegave idé, nemlig Larven & Vandrende pinde.
Det nye legetøj er allerede et stort hit hos begge pigerne, som virkelig har kastet deres store kærlighed på bObles legetøj.

Larven er jo oplagt til at træne balance på, men til mindre børn er den fed til at tage en lille gyngetur på, eller bruge som en lille taburet, som kan vende begge veje. Pindene som jeg først var lidt skeptisk overfor, er i virkeligheden dem de leger mest med. De stabler dem, laver kaste-vælte leg, med både bolde, men også motorikringene - hvilke de er helt geniale sammen med. De synes også at det er super sjovt, at stå på dem, så de skal holde balancen når de triller og så bruger vi dem især til at kaste med, da de er ret nemme at gribe for små børnehænder og ikke gør ondt at blive ramt med.

Mange timers godt, aktiv og motorisk leg med begge produkter! Vi er fans ;-)
Produkterne kan bl.a købes hos Legebutikken til henholdvis 249,- og 499,-

Har i mon afprøvet produkterne, eller tænkt at jeres børn skal have dem i julegave?







6 kommentarer:

  1. De lekene er så fine! Og perfekte for Naomi, hun er alltid i bevegelse og elsker å bruke kroppen sin i lek. Desverre syntes jeg de fleste av dem er meget dyre. Måske Naomi skal få seg disse ringene, de er jo rimeligere :)
    Klem til deg, forresten, og disse søte piker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er desværre lidt dyre, det vil jeg give dig ret i. MEN når man bruger det så meget, så synes jeg prisen begynder at blive helt rimelig, i forhold til så meget andet legetøj, som hurtigt mister nyheds værdien.
      Ellers er du og Naomi altid velkomne, til at komme på besøg hos og og tumle <3
      Dejlig weekend til jer søde jenter!

      Slet
  2. Orv, de ser da super sjove ud, tror da vist de skal på Karlas ønskeseddel her op til jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig rigtig sjove Anita! Gode og holdbare ønsker, da jeg tror at det kan leges med i mange mange år frem ;-)

      Slet
  3. Herhjemme er datteren på 1 år vild med bobles. Så moderens fascination er blot blevet forstærket. Hun får larven i julegave :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre! Jeg er også blevet så glad for de skønne dyr, fordi mine tøser bare elsker at lege med dem. Super god alder at få larven, den bliver hun (og moderen) rigtig glad for ;-)

      Slet